Guido Janssens - Vice presedinte AROC
Nascut in Belgia, Guido Janssens si-a inceput cariera in domeniul divertismentului ca si cantaret in cateva trupe pop / rock cunoscute local si co-fondator al organizatiei non-profit M.O.T. (Music On Top), un ONG care sustine talentul muzical in Belgia, in primii lui 20 de ani.
Curand i s-a oferit un loc de munca la casa de discuri indie A.R.S. , unde a devenit „coordonator international”, planificand succesul international al companiei TECHNOTRONIC, cunoscuta pentru succesul lor mondial „Pump Up The Jam”.
In 1990 s-a aflat la conducerea EMI Music Publishing in functia de director general si dupa o scurta aventura ca partener in compania de management a artistilor belgieni TEMPO, Janssens a devenit director de marketing la casa de discuri CNR / ARCADE si a trecut - in 1997 - la conducerea ARCADE'S, operatii internationale A&R si de marketing din afara Olandei. La sfarsitul secolului XX, Guido Janssens a decis ca este timpul sa „fie pe picioarele lui” si sa infiinteze Emagic Entertainment Holland, un „boutique de marketing pentru divertisment”, impreuna cu sotia sa, Laura Coroianu.

In 2005, Emagic a devenit promotor de concerte in Romania si a vandut intreg stadionul national de fotbal din Bucuresti cu un spectacol Depeche Mode in 2006; aceasta fiind - conform specialistilor in domeniu - adevaratul punct de plecare pentru industria internationala de muzica live din Romania.
Concertele promovate in Romania de Emagic include: Shakira, Metallica, Iron Maiden, Lenny Kravitz, Madonna, Santana, The Killers, Moby, Alice Cooper, Deep Purple, Red Hot Chilli Peppers, Mark Knopfler, Roger Waters (The Wall), Sting, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Pink, Joe Cocker, Ricky Martin, Lady Gaga, ...